Contact met ons opnemen?
Kies een onderwerp
Melden
Zorgaanbieders en bedrijven kunnen rechtstreeks melden bij de inspectie.
- Onder zorgsectoren vindt u informatie over melden specifiek voor de sector.
- Melden voor jeugdhulpaanbieders.
- Zorgaanbieders kunnen buiten kantoortijden voor spoedgevallen terecht op het telefoonnummer van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: 070-3407911. Het ministerie neemt vervolgens contact op met de dienstdoende inspecteur.
- Bekijk alle informatie over klachten en melden.
Bereikbaar
Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
Buiten deze tijden kunt u een email sturen of het contactformulier gebruiken.
- Contactformulier
- T: 088-120 50 00 (lokaal tarief)
- E: meldpunt@igj.nl
-
Postadres:
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Postbus 2518
6401 DA Heerlen -
F: 088-120 50 01
Klacht melden
Als burger een klacht melden over de gezondheidszorg? Dan kunt u terecht bij ons Landelijk Meldpunt Zorg.
Bereikbaar
Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
- Contactformulier Landelijk Meldpunt Zorg
- T: 088-120 50 20 (lokaal tarief)
-
Postadres:
Landelijk Meldpunt Zorg
Postbus 2115
3500 GC Utrecht
Contactgegevens van onze woordvoerders en voorlichters vindt u op de pagina Persvragen.
IGJ volgen? Dat kan via Twitter of LinkedIn.
Hier informeren wij u over ons werk, publicaties, vacatures, evenementen waar we aan bijdragen en meer. Lees meer over onze aanwezigheid op social media.
Kijk voor alle informatie op ‘Klachten over de IGJ’.
Met de IGJ Rijkscloud kunt u veilig uw vertrouwelijke documenten versturen naar en ontvangen van de inspectie. Het gebruik van dit digitale uitwisselportaal is gratis.
We zijn gevestigd in het Stadskantoor Utrecht.
Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
- Contactformulier
- T: 088-120 50 00 (lokaal tarief)
- E: meldpunt@igj.nl
-
Postadres:
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Postbus 2518
6401 DA Heerlen -
F: 088-120 50 01