Contact
Heeft u een vraag of een klacht over een zorgaanbieder? Op deze website vindt u veel antwoorden op mogelijke vragen. Staat uw antwoord er niet tussen, of heeft u behoefte aan persoonlijk advies bij het indienen van een klacht? Dan kunt u telefonisch, per contactformulier of per post contact met het LMZ opnemen.
Klacht over zorgaanbieder doorgeven
U kunt een klacht over een zorgaanbieder melden via het contactformulier.
Brief
U kunt schrijven naar:
Landelijk Meldpunt Zorg
Postbus 2115
3500 GC Utrecht
Telefonisch
U kunt ons bellen op telefoonnummer 088 - 120 50 20 (lokaal tarief). Het Landelijk Meldpunt Zorg is op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.
Voor vragen of klachten over Jeugdhulp kunt u bellen naar 088 – 120 50 05.
Bent u zorgverlener?
Neem dan contact op met het meldpunt van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Het Meldpunt IGJ is op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 088 - 120 5000. Of stuur een e-mail naar meldpunt@igj.nl.