Klachtenwijzer

Bent u ontevreden over de kwaliteit van de zorg? Wilt u een klacht indienen maar weet u niet hoe? Of hebt u al een klacht ingediend maar bent u niet tevreden over de afhandeling ervan? Vaak kunt u verschillende stappen zetten. Dit is afhankelijk van wat u wilt bereiken. De Klachtenwijzer helpt u verder.

De Klachtenwijzer wijst u aan de hand van een aantal vragen de weg naar 1 of meer mogelijkheden om uw klacht op te lossen.

Uitleg gebruik klachtenwijzer

De Klachtenwijzer werkt als volgt:

  • Open de Klachtenwijzer.  
  • Verlaat de Klachtenwijzer op ieder moment door op de knop verzenden te klikken.
  • Klik op elk scherm op het antwoord van uw keuze.
  • U kunt een eerder gegeven antwoord aanpassen door op terug te klikken. Let op: gebruik hiervoor niet de pijltjes in uw browser. U krijgt dan een foutmelding.

    Ga nu naar de  Klachtenwijzer door op de link te klikken.