Klachtenwijzer
Bent u ontevreden over de kwaliteit van de zorg? Wilt u een klacht indienen maar weet u niet hoe? Of hebt u al een klacht ingediend maar bent u niet tevreden over de afhandeling ervan? Vaak kunt u verschillende stappen zetten. Dit is afhankelijk van wat u wilt bereiken. De Klachtenwijzer helpt u verder.
De Klachtenwijzer wijst u aan de hand van een aantal vragen de weg naar 1 of meer mogelijkheden om uw klacht op te lossen. Voor klachten over de Jeugdhulp is de Klachtenwijzer niet geschikt. Meer informatie over klachten over de Jeugdhulp vindt u op een andere plek op deze website.
Uitleg gebruik klachtenwijzer
De Klachtenwijzer werkt als volgt:
- Open de Klachtenwijzer.
- Verlaat de Klachtenwijzer op ieder moment door op de knop verzenden te klikken.
- Klik op elk scherm op het antwoord van uw keuze.
- U kunt een eerder gegeven antwoord aanpassen door op terug te klikken. Let op: gebruik hiervoor niet de pijltjes in uw browser. U krijgt dan een foutmelding.
Ga nu naar de Klachtenwijzer door op de link te klikken.